+48 22 881 61 60 biuro@martik-med.pl

Regulamin zajęć

  1. W Klinice Rehabilitacji Martik, zwaną w dalszej części regulaminu „placówką”, usługi świadczone są przez personel posiadający wymagane odrębnymi przepisami kwalifikacje zawodowe, z zachowaniem należytej staranności, zgodnie ze wskazaniami aktualnej wiedzy medycznej, z zasadami etyki zawodowej, respektując prawa pacjenta.
  2. Z usług placówki korzystać mogą:
  • osoby pełnoletnie (powyżej 18 r.ż.), mające pełną zdolność do czynności prawnych zwane w dalszej części regulaminu „Uczestnikiem”,
  • osoby, które ukończyły 16 rok życia, za pisemną zgodą ustawowego przedstawiciela,
  • osoby poniżej 16 roku życia pod bezpośrednią opieką ustawowego przedstawiciela lub za jego zgodą, po przedłożeniu stosownego upoważnienia.
  1. Na zajęcia indywidualne i grupowe obowiązują zapisy. Zapisu można dokonać pod numerem telefonu 22 881 61 60 lub w siedzibie placówki.
  2. Opłata za zajęcia powinna być uiszczana najpóźniej w dniu zajęć gotówką lub kartą płatniczą. Osoby zainteresowane wystawieniem faktury proszone są o wcześniejsze przekazanie tej informacji recepcji. Na fakturze figuruje faktyczna nazwa wykonanej usługi medycznej oraz cena jej sprzedaży. Nie ma możliwości zmiany nazwy ani ceny sprzedanej usługi na inną.
  3. W przypadku zgłoszenia nieobecności w dniu zajęć lub odwołanie wizyty później niż do godziny 17.00 dnia poprzedzającego wizytę pobierana jest opłata rezerwacyjna w wysokości 50% ceny usługi. Za zgłoszenie nieobecności rozumie się bezpośrednią bądź telefoniczną rozmowę z obsługą recepcji.
    W przypadku nieobecności i nieodwołania wizyty pobierana jest opłata w wysokości 100% ceny usługi.
    Opłatę należy dokonać w recepcji kliniki lub bezpośrednio przelewem na nr konta bankowego: 70 1050 1012 1000 0091 2855 5563.
  1. Dzieci do lat 3 wymagają terapeutów o specjalistycznych kwalifikacjach, dlatego niezależnie od powodu wizyty usługa traktowana jest jako ,,rehabilitacja niemowląt’’.
  2. Niektóre usługi można wykupić w formie pakietu. Opłata za pakiety jest dokonywana jednorazowo z góry za cały pakiet. Potwierdzeniem zakupu pakietu usług jest karnet. Usługi objęte pakietem realizowane są zgodnie z poniższymi punktami:
  • Karnet jest imienny i tylko wymieniona osoba może z niego korzystać.
  • Dzięki pakietowi pacjent / uczestnik może zarezerwować wizyty na dogodny termin z góry na wszystkie wizyty. Osoby nieposiadające pakietu mogą zarezerwować wyłącznie 2 terminy w przód.
  • Korzystanie z pakietu gwarantuje cenę wizyt na niezmiennym poziomie.
  • Zagubienie karnetu nie powoduje jego wygaśnięcia.
  • Data ważności
    • Pakiet I dla dzieci (6 wizyt) należy wykorzystać w ciągu 7 tygodni od daty zakupu.
    • Pakiet II dla dzieci (11 wizyt) należy wykorzystać w ciągu 13 tygodni od daty zakupu.
    • Pakiet zajęć grupowych (4 spotkań) należy wykorzystać w ciągu 5 tygodni od daty zakupu.
    • Pakiet dla kobiet w ciąży (6 wizyt) należy wykorzystać w ciągu 12 tygodni od daty zakupu.
    • Pakiet: dla kobiet w ciąży; masaż oraz terapia manualna (6 wizyt) należy wykorzystać w ciągu 12 tygodni od daty zakupu.
  • Wizytę nieodwołaną lub odwołaną później niż do godziny 17.00 dnia poprzedzającego wizytę uznaje się za odbytą i zostaje ona skreślona z pakietu.
  • Na zajęcia grupowe tworzone są stałe grupy uczestników. Jest możliwość dołączenia do grupy jednorazowo w przypadku niezjawienia się minimum jednego z uczestników.
  • W przypadku nieobecności zgłoszonej wcześniej niż do godziny 17.00 dnia poprzedzającego wizytę jest możliwość odrobienia zajęć pod warunkiem wolnego terminu.
  • Karnet nie podlega wymianie odsprzedaży ani żadnej innej formie zbycia lub odstąpienia. Użyczanie osobom innym niż wymienione w karnecie powoduje jego wygaśnięcie.
  • Opłata wniesiona za pakiet nie podlega zwrotowi bez względu na liczbę wykorzystanych wizyt.
  • Niewykorzystane wizyty z powodu nieobecności specjalisty, odbędzie się w innym wspólnie ustalonym terminie.
  • W przypadku dłuższej nieobecności specjalisty dopuszcza się kontynuowanie terapii u innego specjalisty o takich samych lub wyższych kompetencjach, we wspólnie ustalonym terminie.
  1. Uczestnik zajęć indywidualnych lub grupowych zobowiązany jest do stawienia się na zajęciach o wyznaczonej godzinie. Spóźnienie się będzie oznaczało skrócenie czasu uczestnictwa w zajęciach bez zwrotu pieniędzy za utracony czas.
  2. Za bezpieczeństwo dziecka oczekującego na zajęcia odpowiadają rodzice/opiekunowie. Zabrania się wchodzenia do sal terapeutycznych bez osoby prowadzącej zajęcia. Rodzice/opiekunowie zobowiązują się odbierać dziecko w ustalonym czasie po zakończeniu zajęć oraz przybycia minimum 10 minut wcześniej w celu omówienia przebytej terapii dziecka. W przypadku nieodebrania dziecka na czas, za opiekę nad dzieckiem pobierana jest opłata w wysokości pełnych zajęć.
  3. Na wizytę diagnostyczną u terapeuty Uczestnik zobowiązany jest dostarczyć posiadaną dokumentację lekarską.
  4. Uczestnik lub opiekun zobowiązany jest do poinformowania o wszelkich dolegliwościach lub zmianach zdrowotnych, które stanowiłyby przeciwskazanie do wzięcia udziału w zajęciach lub mogłyby stanowić zagrożenie dla innych uczestników zajęć. W przypadku pojawienia się podejrzenia dotyczącego stanu zdrowia uczestnika, prowadzący zajęcia może wykluczyć uczestnika z zajęć.
  5. Na terenie placówki obowiązuje ,,strefa czysta’’. W związku z czym osoba przebywająca na teranie placówki zobowiązana jest do zmiany, zabezpieczenia lub zdjęcia obuwia w wyznaczonym do tego miejscu.
  6. Prosimy nie rozmawiać przez telefon przy stanowisku recepcji.
  7. Uczestnik może skorzystać z szatni i pozostawić swoje rzeczy na czas zajęć w szafce zamykanej na klucz. Zabrania się przechowywania w szatni środków lub przedmiotów mogących stanowić zagrożenie dla osób przebywających na terenie placówki. Po zakończeniu zajęć Uczestnik powinien zabrać swoje rzeczy, a kluczyk zostawić w zamku odpowiedniej szafki. Za zgubienie kluczyka naliczana jest opłata w wysokości 20 zł.
  8. Placówka nie odpowiada za rzeczy pozostawione na jej terenie.
  9. Osoby korzystające z wyposażenia placówki zobowiązane są do używania go zgodnie z przeznaczeniem oraz do stosowania się do poleceń i wskazówek obsługi placówki. Korzystanie ze sprzętów sportowych i fizjoterapeutycznych odbywać się może tylko pod nadzorem osoby prowadzącej wizytę. Przyrządy winny być używane zgodnie z ich przeznaczeniem – a po ich wykorzystaniu odłożone na miejsce.
  10. Uczestnik zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy lub wymiany uszkodzonego przez siebie sprzętu i wyposażenia placówki. Za uszkodzenia sprzętu oraz wyposażenia spowodowane przez dzieci odpowiadają rodzice.
  11. Uczestnicy zajęć oraz opiekunowie zobowiązani są do wykonywania poleceń pracowników placówki. W przypadku braku zastosowania się do poleceń, osoba po upomnieniu, może zostać wezwana do opuszczenia zajęć oraz terenu placówki. Koszt uczestnictwa, w takim przypadku nie będzie zwracany.
  12. Na terenie placówki obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i spożywania napojów alkoholowych.
  13. Uczestnicy będący pod wpływem alkoholu lub substancji odurzających nie mogą uczestniczyć w zajęciach.
  14. Obiekt jest monitorowany, a nagrania przechowywane. Osoby przebywające na teranie placówki wyrażają zgodę na nagrywanie ich wizerunku audio video, przechowywanie i odtwarzanie dla celów dowodowych.

Uczestnik korzystający z zajęć indywidualnych lub grupowych (zarówno jednorazowo, jak i w ramach pakietu) akceptuje jednocześnie postanowienia niniejszego regulaminu i jest obowiązany do jego przestrzegania.

Regulamin korzystania z parkingu

  1. Parking Kliniki Rehabilitacji Martik znajdujący się przy ulicy Sztuk Pięknych (6 miejsc postojowych) jest do wyłącznej dyspozycji pacjentów w czasie, w którym korzystają oni z terapii w Klinice Rehabilitacji Martik.
  2. Pakując na parkingach będących własnością Martik, oznaczonych: T17, T18, T19, T20, T21 oraz jednym nieoznaczonym numerem deklarujecie Państwo, że zapoznaliście się z regulaminem i akceptujecie w pełni jego warunki.
  3. Godzina postoju auta, którego właściciel nie korzysta w danym momencie z terapii w Klinice Rehabilitacji Martik,  to koszt 100zł. Auto może również zostać odholowane na koszt właściciela lub na stałe zablokowane.
  4. Każdy pojazd zaparkowany bez zgody właściciela i niezgodnie z regulaminem będzie oznaczany naklejkami trudnościeralnymi. Zwracamy uwagę, że naklejka może być usunięta jedynie za pomocą detergentów. Klinika Rehabilitacji Martik nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody związane z niewłaściwym usuwaniem naklejki. Klinika realizuje usługę usunięcia naklejki w cenie 1000 zł za sztukę.